Popis
Dětské elektrické autíčko HUMMER VELOCITY s exkluzivním vzhledem. Vyrobeno z kvalitních materiálů. Autentické prvky části karoserie, brzdy, kola, interiér atd. Vozítko je vybaveno svítícími předními a zadními světly a podsvícenou palubní deskou, digitálním ukazatelem stavu baterie, bezpečnostním nastavitelným pásem, které ochraňuje Vaše dítě před vypadnutím z autíčka, výstupem na USB, SD kartu a chytrý telefon. Vozítko dále disponuje dvěma motory, které pohání zadní část, každý motor jedno kolo, třemi rychlostmi (pomalá 2km / hod. , Rychlá 5km / hod. ) Dálkové ovládání autíčka s frekvencí 2,4 GHz, které je přímo spárované s daným vozidlem, nehrozí tak tedy rušení signálu od jiných autíček. Dálkou lze ovládat směr (vpřed, vzad, vlevo, vpravo), nouzovou brzdu v případě nutného zastavení, přepínat rychlost. Vlastnosti autíčka: 2,4 GHz dálkové ovládání s párováním na konkrétní autíčko – už žádné rušení signálu jinými autíčky 2 silné motory 3 rychlosti dopředu, 3 rychlosti vzad hudební panel: vstup: MP3, USB, mini SD bezpečnostní pásy volant: tlačítko se zvukem trouby, tlačítko s veselou melodií osvětlené hodiny na palubní desce LED osvětlení v předu, vzadu měkká kola z EVA Pěny otvíravé dveře tlumičeDálkové ovládání 2,4 GHz: spuštění RC (po zapnutí dálkový ovladač se synchronizuje s autem) ovládání dopředu a dozadu otáčení doleva / doprava 3 rychlosti P – brzda (blok vozidla) Technické parametry autíčka: napájení: 2 x motor 12V 16000 RPM baterie: 2 x 6V 4,5Ah rychlosti: 3 rychlosti 1. r – 3km / h 2. r – 4km / h 3. r – 5km / h rozměry (D x Š x V): 100 x 63 x 45 cm vzdálenost od sedadla k pedálu: 22cm rozměry sedadla (Š x H x V): 29 x 16 x 23 cm kola: průměr – 20cm, šířka – 7cm maximální zatížení: 30kg hmotnost autíčka: 12. 4kg rozměry balení: 93 x 53,5 x 35 cm hmotnost balení: 14. 9kg pro děti 3 +.