Popis
Absolutní novinka na evropském trhu. Dětské elektrické autíčko Retro Bentley s exkluzívním vzhledem. Vyrobeno z kvalitních materiálů. Autentické prvky časti karosérie, brzdy, kola, interiér. Vozítko je vybaveno svíticími předními světly, digitálním ukazatelem stavu baterie, bezpečnostním nastavitelným pásem, který ochraňuje Vaše dítě před vypadnutím z autíčka. Vozítko dále disponuje dvěma motory, které pohání zadní kola, každý motor jedno kolo, třemi rychlostmi, tři různé rychlosti vpřed a vzad. Dálkové ovládaní autíčka o frekvenci 2,4 GHz, které je přímo spárované s daným vozidlem, nehrozí tak teda rušeni signálu od jiných autíček. Ovladačem je možné ovládat směr (vpřed, vzad, vlevo, vpravo), nouzovou brzdu v případě nutného zastaveni, přepínat rychlost. Vlastnosti: - spínací skříňka pro vložení klíče - svítící přední světla - dálkové ovládání 2. 4GHz - 3 rychlosti vpřed, 3 rychlosti vzad - tlačítko klakson, melodie - regulace hlasitosti - 5 bodové bezpečnostní pásy - pěnová EVA kola - indikace nabití baterie - zpětná zrcátka - USB vstup RC Bluetooth diákové ovládaní 2,4 GHz: - spuštěni RC (po zapnutí se dálkový ovládač  synchronizuje s autem) - ovládaní dopředu a dozadu - otáčeni doleva/doprava - 3 rychlosti - P brzda (blok vozidla) Technické parametry: - motory: 2x35W 15 000 otáček - baterie: 1x12 7 Ah - rychlosti: 3 rychlosti 3-7Km/h - napájení: 1x12V 1000mA (nabíječka je součástí balení) - napájení dálkového ovladače: 2xAAA baterie (nejsou součástí balení) - rozměry autíčka (DxŠxV): 123x66x50 cm - vzdálenost sedadla od pedálu: 25 cm - rozměry sedadla: 28x20 cm (š, hl) - výška zavěšení: 10 cm - průměr kol: 24 cm - šířka kol: 9 cm - nosnost: 30 Kg - hmotnost autíčka: 18Kg - rozměry balení: 128x63x34 cm - hmotnost balení: 22Kg - věk: 3+.