Popis
Nový SKY CLIMBER je zatím největším a také nejpropracovanějším motorovým větroněm z pěnového EPP ze stáje firmy Nine Eagles. Je to typický představitel "dvoumetrové" třídy: křídlo s velkou nosnou plochou, ovládaná křidélka, směrovka i výškovka, pohon výkonným střídavým motorem. Robustní - a přitom lehká - konstrukce z pěnového EPP zaručuje vynikající odolnost proti poškození při havárii nebo aspoň velmi snadnou opravitelnost, pokud už k nějaké škodě dojde. SKY CLIMBER je výkonný motorový větroň z vysoce odolného extrudovaného polypropylenu EPP poháněný střídavým motorem. Trup s namontovaným motorem (s rotačním pláštěm, C2835, 1050 ot. /min na V), regulátorem 20 A a servy výškovky a směrovky je vylisován z pěnového EPP. Kryt kabiny je odnímací s magnetickými uzávěry, přístup k přijímači a dobré chlazení umožňuje i další žebrovaný kryt na spodní straně trupu. Dvoudílné křídlo s "větroňářským" profilem s klenutou střední křivkou je rovněž vylisováno z EPP, křidélka jsou ovládána 2 servy uloženými v křídle s krátkými přímými drátovými táhly. Poloviny křídla se spojují uhlíkovou trubkovou spojkou, proti vysunutí se zjišťují důvtipnými plastovými pojistkami. Ocasní plochy v klasickém uspořádání jsou vylisovány z EPP, jsou ovládány pomocí drátových lanovodů. Velmi elegantně je řešeno upevnění vodorovné ocasní plochy vetknuté do kýlovky - je snadno demontovatelná díky unikátnímu plastovému "zámku". Vrtule je sklopná s kuželem upevňovaným na hřídel dvojicí stavěcích šroubů. Chlazení motoru, regulátoru a akumulátoru napomáhají vstupy chladícího vzduchu na bocích přídě, nezbytné výstupní otvory pro ohřátý vzduch jsou na spodní straně trupu v prostoru pod křídlem. Příprava k letu zahrnuje pouze instalaci přijímače, zasunutí vodorovné ocasní plochy, nasazení polovin křídla a připojení pohonného akumulátoru. Ovládána jsou křidélka, směrovka, výškovka a otáčky motoru. K ovládání modelu budete potřebovat přinejmenším čtyřkanálovou RC soupravu, jako je např. CADET 4 2,4GHz. V tom případě se obě serva křidélek zapojují pomocí Y-kabelu (není součástí stavebnice) do jednoho kanálu. Při zapojování přijímače se řiďte návodem k obsluze vaší RC soupravy. Ideální je, pokud máte aspoň pětikanálovou počítačovou RC soupravu, která umožňuje nezávislé ovládání serv křidélek. V tom případě můžete nastavit diferenciaci výchylek křidélek pro začátek doporučujeme 50% - tj. výchylka křidélka dolů je poloviční ve srovnání s výchylkou nahoru. Hlavně pro snadnější přistání na svahu je výhodné křidélka mixovat jako aerodynamické brzdy (vyklápějte je nahoru). Letové vlastnosti jsou příjemné, nezáludné a ovládání modelu přesné výkony v termice vás opravdu překvapí. Model vás seznámí s plnohodnotným řízením modelu okolo všech tří os se správným koordinovaným ovládáním směrovkou, křidélky i výškovkou. Tuto zkušenost "jako když najdete" nejpozději hned poté, co se pustíte do létání se svým první akrobatickým modelem nebo (polo)maketou jakéhokoliv druhu. Méně zkušený pilot začne s malými výchylkami, bezpečnými i při nadměrném "kormidlování" zkušený borec si nastaví velké, umožňující létání základní "motorově-větroňové" akrobacie. Pro napájení SKY CLIMBERu budete potřebovat tříčlánkový Li-poly akumulátor 11,1 V 1800 mAh (zatížitelnost aspoň 20C), model bez problémů "uveze" tříčlánky až do cca 3300 mAh. ARF set obsahuje: trup vylisovaný z EPP s namontovaným střídavým motorem, sklopnou vrtulí, regulátorem otáček 20A a 2 servy, křídlo vylisované z EPP s instalovanými 2 servy, vodorovnou ocasní plochu z EPP, uhlíkovou trubkovou spojku křídla a podrobný návod ke stavbě a létání. Pozn. : Ochranná funkce regulátoruRegulátor otáček Sky Climberu je vybaven ne zcela běžnou ochrannou funkcí, která by vás (při nepozorném čtení návodu) v praktickém provozu mohla překvapit. Regulátor otáček dává výstrahu při delší nečinnosti, aby se zabránilo tomu, že vypnete vysílač a model sbalíte, aniž byste odpojili pohonný akumulátor - po cca 3 minutách, kdy nedojde ke změně řídícího signálu z přijímače, začne motor vydávat hlasité pípání a vrtule bude poškubávat. Alarm zrušíte a normální fungování ovládání motoru obnovíte vychýlením ovladače plynu na vysílači nahoru a dolů. Při dalším přidání plynu se motor normálně rozběhne. Funkce stabilizátoru napájení BEC samozřejmě zůstává po celou dobu normálně zachována. Rozpětí [mm]2008Délka [mm]1210Hmotnost [g]950Plocha křídla [dm2]38. 5Ovládané funkceS,V,K,MStavební náročnostS0Náročnost pilotážeP1,P2Doporučený pohon a RC vybavení: RelaxDlouhá výdrž Motor*C2835 - 1050KV Regulátor*20A AkumulátorRAY G3 11,1 V 1800 mAhRAY G3 11,1 V 3250 mAh Vrtule (listy)*9x6" Serva*4x 9g mikroservo RC soupravaaspoň 4-kanálová, optimální je 5-6-kanálová počítačová *) Součást ARF setu.

Parametry

dostupnost out_of_stock